مبلمان

بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک

مبل روشن برای خانه کوچک

بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک

از موارد بسیار مهم و چالش برانگیز در دکوراسیون خانه های نقلی و کوچک، چیدمان اتاق نشیمن و پذیرایی می باشد و اینکه انتخاب و چیدمان مبلمان چگونه باشد. از اصلی ترین نکات در دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک انتخاب رنگ مبل و مدل ان می باشد. با رعایت کردن مواردی می توان بهترین دکوراسیون را برای اتاق نشیمن داشت. از مهمترین موارد انتخاب بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک است.

در این مقاله با پرداختن به رنگ های مناسب برای مبلمان در خانه های کوچک به انواع مبل مناسب برای خانه های نقلی و کم فضا می پردازیم.

بهترین رنگها برای فضاهای کوچک انتخاب رنگ های روشن و خنثی است. رنگ های روشن و خنثی باعث بزرگتر نشان داده شدن فضای کوچک و منظم دیده شدن فضاهای نقلی می‌باشد.

مبل برای اتاق کوچک

بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک

برای مبلمان در فضاهای کوچک نباید پارچه هایی با طرح های شلوغ و پر از رنگ و طرح انتخاب کرد. طرح های گلدار با طرح‌های درشت برای خانه های با فضای کوچک و نقلی مناسب نمی باشد. رنگ های تیره یک دست هم باعث میشود که فضای اتاق نشیمن شما با وجود مبل تیره کوچکتر نشان داده شود. پس بهتر است مبلمان با زمینه‌های یک دست یا قهوه‌ای پررنگ، نوک مدادی و غیره برای خانه های کوچک انتخاب نشود.

اگر به رنگ تیره برای مبلمان علاقه دارید بهتر است آن را با رنگ های روشن ترکیب کرده و یا دیگر المان های دکوراسیون را با رنگ های روشن انتخاب کنید.

رنگ روشن موجب بازتر شدن و بزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک میشود. مبلمان مدرن و ساده مناسب فضاها و خانه های کوچک است.

مبل جمع و جور برای خانه های کوچک

انواع مبل برای خانه های کوچک

مبل جمع و جور برای خانه های کوچک

بعد از انتخاب بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک باید خرید مبلمان را نیز به درستی انجام دهید تا فضای خانه شما کوچکتر و دلگیرتر نشان داده نشود.

خرید نیم ست به جای ست کامل می تواند مورد مناسبی برای انتخاب مبل برای فضاهای کوچک و نقلی باشد. در این گونه مبل‌ها متداول است که برخی از تکه های مبل با توجه به سلیقه مشتری حذف شده و فقط یک نیم ست راحتی با توجه به سلیقه مشتری ساخته می‌شود.

معمولاً در نیم ست، کاناپه دو نفره مبل تک وجود دارد. از مبل های مناسب برای خانه های کوچک، مبل ال راحتی می باشد. مبل ال راحتی مبلمانی مدرن و بسیار مناسب برای فضاهای نقلی و کوچک است. مبل های ال بسیار متنوع هستند و در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند.

پس می توان به طور کلی از بهترین مبل برای فضاهای کوچک به مبل نیم ست، مبل سلطنتی مدل ال، مبل کلاسیک از مبل ال، و کاناپه تختخواب شو، کاناپه به همراه صندلی و کاناپه به همراه پاف اشاره داشت.

مبل ال برای خانه های کوچک

بهترین مبل برای نشستن

مبل ال برای خانه های کوچک

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که فضای اتاق نشیمن و پذیرایی کوچکی دارید بهتر است از انواع مبل راحتی ال برای مبله کردن اتاق نشیمن استفاده نمایید. مبل های راحتی ال، فضا را بازتر و زیباتر جلوه می دهند. مبل های ال از دسته مبل های راحتی به حساب می آیند که منزل را زیبا و مدرن می کنند. می توانید تفکیک منازل را با مبل های ال شکل داشته باشید. معمولاً در فضاهای کوچک دیوارهای کمی برای جداسازی قسمت های مختلف خانه وجود دارد و بهتر است از مبل های ال و یا پارتیشن برای تفکیک فضاهای خانه استفاده کنید. مبل ال فضای زیادی را اشغال نمی کند.

مبل ال فضای زیادی را اشغال نمی کند و حتی می‌تواند نشیمن های بیشتری را برایتان به وجود بیاورد. یکپارچگی در چیدمان مبل ال وجود دارد و می‌توانید بر اساس طراحی دکوراسیون داخلی خود از انواع مبل ال شکل استفاده کنید.

می توانید مبل ال را با دیگر مبلمان ها ترکیب کرده و فضای جذاب و مدرن و شیک ایجاد کنید . معمولا مبل ال با میزهای ناهارخوری، ست و هماهنگ می‌شود. برای انتخاب رنگ مبل راحتی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و از رنگ‌های شاد و روشن می توانید برای روکش مبلمان ال شکل استفاده نمایید.

مبل استیل برای خانه های کوچک

بعد از انتخاب بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک باید به فکر انتخاب بهترین مبلمان و بهترین سبک مبل برای خانه و اتاق نشیمن خود باشید. همان طور که می دانید بهترین مبلمان برای فضاهای نقلی، مبلمان های به سبک راحتی و مدرن هستند که ابعاد جمع و جوری دارند اما بسیاری از افراد به مبلمان استیل علاقه دارند و با وجود خانه کوچک خود نمی توانند مبلمان استیل را خریداری کنند. زیرا ابعاد بزرگتری دارند . اما به شما مژده می دهیم که در فروشگاه لکسون انواع مبل استیل در تعداد کمتر و ابعاد جمع و جورتر و طراحی ساده تر برای خانه هایی با ابعاد و اندازه کوچک تر ، طراحی شده است و میتوانید سفارش دهید.

در نهایت

اگر قصد خرید و انتخاب بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک را دارید؛ باید بگوییم که طیف گسترده‌ای از مبلمان در بازار وجود دارد. اگر انتخاب شما درست انجام شود می تواند برای خانه های کوچک انتخاب خوب و مناسبی وجود داشته باشد. در این مقاله با چند نمونه مبل مناسب برای فضای کوچک و بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک آشنا شدیم. باید بر اساس سلیقه خود و ویژگیهای خانه تان از بهترین مبلمان و با کیفیت ترین آنها خریداری نمایید.

سوالات متداول بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک

بهترین چیدمان مبل برای فضای کوچک چیست؟

بهتر است مبل نزدیک دیوار قرار داده شود و به صورت ال چیده شود.

بهترین سبک مبل برای اتاق نشیمن کوچک چیست؟

بهترین مبلمان برای فضاهای کوچک، مبل راحتی و مبل ال راحتی است.

چرا مبل ال برای فضاهای نقلی مناسب است؟

مبل های راحتی ال، فضا را بازتر و زیباتر جلوه می دهند. رنگ مبل های ال روشن و متنوع است.